Agencja 25wat wraz z Muzeum Getta Warszawskiego ruszyły z projektem edukacyjnym

Agencja kreatywna 25wat wraz z Muzeum Getta Warszawskiego realizują projekt edukacyjny upamiętniający powstanie w getcie warszawskim.
O autorze
1 min czytania 2023-05-10

Tematem realizowanego dla Muzeum Getta Warszawskiego projektu jest 80. rocznica powstania w getcie warszawskim, która przypada 19 kwietnia br. Celem projektu jest przede wszystkim:

  • opowieść o wydarzeniach z 1940 -1943,
  • pokazanie miejsc w Warszawie związanych z historią powstania,
  • przedstawienie historii powstania z perspektywy uczestników powstania.

W ramach działań wykorzystywane są media społecznościowe Instagram i TikTok. Publikacje rozpoczęły się 11 kwietnia i potrwają do 18 maja. Podzielone zostały one na trzy typy:

  • Wpisy na Instagramie, gdzie każdego dnia pojawiają się publikacje wykorzystujące stare zdjęcia, wideo i animacje dotyczące poszczególnych wydarzeń i powstańców z przedziału 1940-1943,
  • Insta Stories, gdzie codziennie do południa odbywa się opowieść, w formie lekcji historii, a po południu jest Quiz, gdzie odbiorcy mogą sprawdzić swoją wiedzę,
  • TikToki, gdzie publikowane są materiały wideo dostosowane długością i formą do tej platformy.

Statystyki po pierwszych dwóch tygodniach publikacji pokazują, że odbiorcy bardzo chętnie oglądają i reagują na nawet tak trudne tematy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]

Efekt współpracy można zobaczyć na profilach Muzeum Getta Warszawskiego na Instagramie i TikToku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
@warsawghettomuseum Wspominamy bohaterki powstania w getcie warszawskim. Działały w Żydowskiej Organizacji Bojowej oraz w Żydowskim Związku Wojskowym. Były w różnym wieku. „Kobiety robiły wszystko, wszystkie najbardziej niebezpieczne rzeczy” – mówiła Witla Kempner-Kowner. Nie były tylko przyjaciółkami bojowników, walczyły z nimi na równi. #warsawghettomuseum #muzeumgettawarszawskiego #80rocznicaPowstaniawGetcieWarszawskim #jewsinwarsaw #warsawghetto #weremember #warsawghettouprising ♬ dźwięk oryginalny – warsawghettomuseum

Projekt został zrealizowany przez zespół: Monika Dymon (marketing manager), Joanna Ziemian (junior marketing specialist), Wiesia Strzymińska-Poprawa (creative copywriter), Gracjan Majchrzak (graphic designer) i Mikołaj Kostrzewa (content moderator), Aleksander Kubica (performance manager).