Rynek supermarketów online w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie jednak nadal duża część konsumentów stawia na rozwiązania tradycyjne nie zdając sobie sprawy z tego jak dużym udogodnieniem mogą być rozwiązania takie jak nasze. Kluczowym komunikatem jaki chcemy przekazać naszym konsumentom jest to, że nie warto poświęcać czasu na robienie zakupów w sklepach offline, jeśli w tym czasie można robić rzeczy dużo przyjemniejsze. W obecnej kampanii „puszczamy oko” do naszych konsumentów, pokazując im w lekki sposób korzyści płynące z zakupów na Frisco.pl. – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl
Za kampanię odpowiada agencja komunikacyjna 4Frame. Na podstawie opracowanej strategii komunikacji powstała główna idea kreatywna oparta na przekazie emocjonalnym do konsumenta. Wypracowana idea została przełożona na materiały kreatywne, które obejmują rozwiązania OOH, komunikację kontekstową w biurowcach i na siłowniach, a także przygotowanie spotów radiowych. 4Frame wspiera również zakup mediów do kampanii.
Zobacz również
Kampanii towarzyszy także zmiana strategii komunikacyjnej Frisco.pl na Facebooku, którego całościowa obsługa również leży po stronie 4Frame.