Pojawienie się nowych osób w 4Frame jest związane z rozwojem agencji i wzmocnieniem jej kompetencji w obszarze działań 360.
4Frame to agencja z pełnymi kompetencjami w obszarach: strategii, kreacji, digitalu, social media, shopper marketingu, PRu oraz organizacji eventów, tworząca kampanie 360. Na polskim rynku obecna jest od blisko 10 lat. Wzmocnienie działu kreacji oraz zatrudnienie PR Managera związane jest ze strategią rozwoju agencji w kierunku tworzenia kreatywnej i skutecznej komunikacji dla marek w portfolio 4Frame .Piotr Zawałło, który objął stanowisko dyrektora kreatywnego posiada dwudziestoletnie doświadczenie w reklamie. Przez wiele lat związany był z dużymi agencjami takimi jak: J. Walter Thompson Polska, Cheil Polska, TBWA, BBDO, czy Euro RSCG 4D.
Zobacz również
W jego portfolio można znaleźć prace dla klientów tj.: Samsung Polska, PCK, Mercedes, Chrysler (Chrysler, Dodge, Jepp), Shell, HP, PepsiCo (Pepsi), Mars (M&M’s, Snickers), Wrigley (Airwaves, Orbit, Winterfresh), Frito Lays (Lays), PZU, Multibank, Generali, Roca Sanitary, Mennica Polska, Flugger, Akzo Nobel (Dulux, Sadolin), Henkel (Palette), Atlas Estates, Rzeczpospolita, Newsweek, Manufaktura czy TVN.
W swojej karierze wielokrotnie zdobywał prestiżowe nagrody branżowe, m.in.: Cannes Lions, D&AD, Eurobest, KTR, Effie Kreatura czy Media Trendy.
Emilia Klepacka, obejmująca stanowisko PR Managera, będzie odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji oraz za wsparcie PR dla klientów agencji podczas realizowanych kampanii. Do jej zadań należy m.in. umacnianie wizerunku firmy i świadomości jej szerokich kompetencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Emilia posiada ponad 5 letnie doświadczenie w public relations. Wcześniej związana była z agencją ATW Communications, gdzie zajmowała stanowisko PR Managera. Pracowała m.in. dla marek: Danone, Activia, Danio, Fantasia (Danone), Bonduelle, Carlo Rossi, Cointreau (CEDC), Dobrowianka i Żywiec Zdrój oraz marek z portfolio Johnson&Johnson: Neutrogena, Johnson’s Baby i Compeed. Koordynowała również kampanie CSR: „Podziel się Posiłkiem” Danone, „Wzorowa Łazienka” Domestos, „Mamo Tato, wolę wodę” Żywiec Zdrój oraz „Opalam Się Bezpiecznie” DAX Sun.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Realizowany przez nią projekt specjalny dla marki Carlo Rossi – „Dzień różowych inspiracji Carlo Rossi” z udziałem polskich blogerek modowych został doceniony na międzynarodowym konkursie Bulldog Media Relations Award 2016 – brąz w kategorii Best Special Event.
Przed przejściem do branży PR przez wiele lat współpracowała z Polską Agencją Prasową.