Zespół 81/82 tworzą ludzie urodzeni na początku lat 80. – w czasach, w których w Polsce rozpoczął się proces zmiany świata analogowego na cyfrowy.
– Silne doświadczenie tej zmiany połączyło nasz zespół – mówi Tomek Bogdanowicz, współwłaściciel i managing director w 81/82. – Dzisiejsi czterdziestolatkowie mają już niewiele wspólnego z inżynierem Karwowskim z „Czterdziestolatka”. Ich świat jest w pełni digitalowy, mają inne priorytety, ale to ogromna grupa docelowa, która z sentymentem patrzy wstecz, doceniając to, co zanika – prawdziwe emocje, relacje, rzeczy, które żyją lata, a nie tylko chwilę. W ten sam sposób patrzymy na komunikację. Ma być prawdziwa, dobrze osadzona w strategii, budzić emocje i działać przez dłuższy czas. Mieć wartość dla konsumentów. Po prostu mieć sens – dodaje Bogdanowicz.
Zobacz również
Priorytetem agencji 81/82 jest współpraca z polskim biznesem – kreowanie silnych marek, wspieranie ich w ważnych momentach rozwoju, wyprowadzanie na szerokie wody. – To wciąż duże wyzwanie rodzimego biznesu, który z jednej strony ma ogromny potencjał rozwoju, ale z drugiej nie zawsze w pełni wykorzystuje siłę marketingu. Chcemy to zmieniać – deklaruje Tomek Bogdanowicz – być opiekunem i partnerem takich firm, ukazując sens i realne korzyści płynące z inwestycji w komunikację z odbiorcą, budować wspólną perspektywę i – co ważne – bliską, niedystansującą relację – dodaje Bogdanowicz.
Agencja 81/82 specjalizuje się w strategii i platformach komunikacji, w tworzeniu marek, kreacji oraz w consultingu biznesowym. Została założona pod koniec 2020 roku przez Tomka Bogdanowicza, Annę Grabowską, Anię Kumór i Agatę Grzylińską-Pawełczak. Każdy w zespole ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, zdobywane podczas pracy dla takich marek jak: Unilever, Carlsberg, Rossmann, VW, CEDC, Procter & Gamble, T-Mobile.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]