Wśród autorów wydania poświęconego sytuacji wspólnoty europejskiej w czasie pandemii są czołowi publicyści tygodnika: Marcin Napiórkowski, Paweł Bravo, Marek Rabij, Klaus Bachmann, Olaf Osica, Piotr Bernardyn, Patrycja Bukalska i Wojciech Jagielski.
Z dodatkiem można zapoznać się na stronie Tygodnika oraz na facebookowym profilu Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Publikacja jest dostępna za darmo także w aplikacji Tygodnik Powszechny (iOS/Android) i na Amazon Kindle. Za koncepcję charakterystycznej okładki „UnJa” odpowiada Admind Branding & Communications.
Zobacz również
– „Nasza wspólna Europa” to projekt składający się m.in. z dwóch dodatków prasowych poświęconych tematyce europejskiej. Zależało nam na tym, by okładka w obu przypadkach była prosta, czytelna i zrozumiała. Jesteśmy bardzo zadowoleni z realizacji tego projektu. Wypunktowane słowo JA w napisie Unia daje jasny przekaz – człowiek jest w centrum zainteresowania Unii, a polityka Unii dotyczy każdego z nas. Autorska kreacja, którą zaprezentowała nam agencja mocno korespondowała z materiałami przygotowanymi przez naszych autorów. Kreacja będzie także towarzyszyła innym elementom projektu, takim jak podcasty czy debaty – mówi Maja Kuczmińska, wiceprezes spółki Tygodnik Powszechny.
Pierwszy numer „Tygodnika Powszechnego“ ukazał się 24 marca 1945 roku, a współtwórcą i redaktorem naczelnym pisma był Jerzy Turowicz. Na łamach „Tygodnika“ publikowali wybitni polscy dziennikarze, pisarze, przedstawiciele kultury, sztuki i duchowieństwa m.in. Stefan Kisielewski, Leopold Tyrmand, Władysław Bartoszewski, Leszek Kołakowski, ks. Józef Tishner, Stanisław Lem, Zbigniew Herbert. Tytuł należy do czołowych tygodników opinii w Polsce, od 2013 roku jest też liderem w swojej kategorii w zakresie wzrostu sprzedaży.
Dodatek „Nasza wspólna Europa” jest dostępny na tej stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing