Agencja Allegro konsekwentnie rozwija swoje kompetencje wykraczające poza działania eventowe. Rozwój usług komplementarnych do eventu to odpowiedź na potrzeby klientów i zmieniający się rynek komunikacji marketingowej, w którym światy online i offline przenikają się coraz mocniej. Nowi pracownicy, którzy dołączają do zespołu Allegro posiadają wszechstronne doświadczenie w różnych obszarach kreacji i komunikacji – ATL, BTL, digital i w social mediach.
– Wzmocnienie kompetencji Allegro w obszarach ATL, BTL, digital i social media służy przede wszystkim uatrakcyjnieniu oferty event marketingowej, dając naszym Klientom możliwość holistycznej obsługi, czyli po prostu one-stop shopping. Realizujemy też coraz więcej projektów wykraczających poza event i widzimy w tym obszarze potencjał. Nasze działania zyskują już uznanie klientów oraz branży, czego dowodem jest ubiegłoroczna brązowa statuetka Efiie za kampanię społeczną „Bez PITU PITU”. Mamy na swoim koncie zrealizowaną niedawno aktywację konsumencką na rynku B2B dla Motointegrator, a od ponad 6 lat prowadzimy kompleksową komunikację festiwalu Audioriver, Liczymy, że teraz takich projektów będziemy mogli realizować jeszcze więcej – komentuje Anna Gogacz, general manager agencji ALLEGRO.
Zobacz również
Tomasz Czuwara – Communications Manager
Posiada ponad 7 lat doświadczenia w komunikacji marketingowej, zarówno w agencji (Weber Shandwick, Maurent PR), jak i po stronie klienta (Open Dialog Foundation). W swojej karierze przygotowywał i realizował strategie komunikacji dla takich brandów jak MasterCard, BZ WBK, Viacom czy Open Dialog Foundation. Ukończył Wydział Zarządania Uniwersytetu Warszawskiego. Prywatnie uwielbia podróże, szczególnie w formule fly&drive.
Magda Jędrusiak – Senior Creative
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
W branży marketingowej pracuje od 10 lat, ostatnio w Kalicińscy.com. Zdobywczyni złotego i brązowego Effie oraz Golden Arrow za kampanie dla IKEA. Pracowała również dla Knorr, ŠKODA Polska, Alior Bank i Polskiej Akcji Humanitarnej. Ukończyła Uniwersytet Wrocławski. Prywatnie uwielbia Polską Szkołę Plakatu i wymyślanie absurdalnych historii, które czasem przyjmują kształt scenariuszy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tomasz Lewandowski – Communications Executive
Od ponad 2 lat zajmuje się komunikacją w mediach społecznościowych, pracując m.in. dla agencji Elchupacabra i faceADDICTED. Odpowiadał za budowanie społeczności takich marek jak PLL „LOT”, Reebok, Citi Handlowy i Microsoft. Przygotowywał również strategie komunikacji w mediach społecznościowych oraz zarządzał sytuacjami kryzysowymi. Ukończył psychologię na Uniwersytecie Warszawskim. Pasjonuje się psychologią emocji, a w wolnych chwilach chłonie klasyczną literaturę japońską.
Oleksandr Pogrebniak – Senior Art Director
Zawodowo projektowaniem zajmuje się od blisko 10 lat. Przygotowywał kreacje dla takich marek jak Tymbark, Belenda i Bayer. Ostatnio pracował dla Logic Design. Ukończył Akademię Sztuk Pięknych i Wzornictwa w Charkowie i Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. W wolnych chwilach chłonie sztukę: Modern, Pop-Surrealism, Gotyk, Symbolizm oraz literaturę, najchętniej J.D. Salingera, G. Orwella i E. Poe.