Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Produkty są dostępne w limitowanej dystrybucji na terenie całego kraju.
Kampania outdoorowa jest elementem szerokiej akcji reklamowej. Na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz citylightach premium czy backlight w dużych miastach w całej Polsce zobaczyć można postacie znane z gier wideo studia CD PROJEKT RED: Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina.
Zobacz również
Projekty, jakie powstały w wyniku współpracy, to połączenie materiałów od obu marek, które skomponowane razem tworzą jeden spójny wizualny świat. Kreacje przyciągną wzrok nie tylko fanów uniwersum Wiedźmina.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Kampania obejmuje także loterię z nagrodami, działania digital: display, video oraz współpracę z influencerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację OOH odpowiada agencja Ancymony (Schulz). Za obsługę mediową – Spark Media.