Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Produkty są dostępne w limitowanej dystrybucji na terenie całego kraju.
Kampania outdoorowa jest elementem szerokiej akcji reklamowej. Na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz citylightach premium czy backlight w dużych miastach w całej Polsce zobaczyć można postacie znane z gier wideo studia CD PROJEKT RED: Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina.
Zobacz również
Projekty, jakie powstały w wyniku współpracy, to połączenie materiałów od obu marek, które skomponowane razem tworzą jeden spójny wizualny świat. Kreacje przyciągną wzrok nie tylko fanów uniwersum Wiedźmina.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania obejmuje także loterię z nagrodami, działania digital: display, video oraz współpracę z influencerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację OOH odpowiada agencja Ancymony (Schulz). Za obsługę mediową – Spark Media.