Tym razem bohaterowie „Dezerterów”, Mazur i Mecenas, zawitali do Bawarii.
„Agencja obsługująca tak wymagającą markę jak Tyskie musi być nie tylko sprawna kreatywnie, ale też strategicznie i operacyjnie, bo tego wymagają skomplikowane procesy biznesowe klienta” – mówi CEO BARDZO Hubert Stadnicki. „Tworząc kampanię, musimy uwzględniać wiele czynników dotyczących marki, na przykład planowanie strategiczne czy badania rynkowe. Rozwijamy się i radzimy sobie z takimi wyzwaniami, a efektem tego jest satysfakcja klienta” – podkreśla.
Zobacz również
„Największym wyzwaniem w pracy nad kolejną odsłoną platformy ‘Dezerterzy’ było pogodzenie potencjału kreatywnego kampanii z realiami egzekucyjnymi. Scenariusz musiał nie tylko idealnie sprzedawać pozycjonowanie marki, ale być też wystarczająco prosty, aby historia była zrozumiała po zamknięciu jej w 30-sekundowej formie spotu” – mówi Piotr Wroński, Business Director w agencji BARDZO, odpowiedzialny za Tyskie – „Dla marki kluczowa jest jednocześnie atrakcyjność kreacji, musieliśmy więc zadbać, aby nasz nowy film, podobnie jak poprzednie, należał do jednych z najlepiej ocenianych przez konsumentów reklam w kategorii piwnej. Patrząc na efekt jestem pewien, że to się udało”.
Agencja reklamowa BARDZO istnieje od 2011 roku. Zajmuje się stałą obsługą marek Allegro, Tyskie i Gazeta Wyborcza, w portfolio ma też marki bankowe i ubezpieczeniowe (Getin Bank, Noble Bank, Expander, Aviva), a niedawno rozpoczęła współpracę z koncernem Maspex, wygrywając przetarg na obsługę dwóch produktów z portfolio Tymbark. Zespół BARDZO liczy obecnie 18 osób z dużym doświadczeniem reklamowym, którym zależy na tworzeniu i egzekwowaniu dobrej kreacji. Założycielem, właścicielem i dyrektorem kreatywnym agencji jest Hubert Stadnicki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell