Agencja BE7 plusuje dla Malborka

W sierpniu b.r. gmina miejska Malbork uruchamia Program Rewitalizacji Miasta Malborka pod hasłem "Malbork na plus". Za nazwę oraz opracowanie komunikacji wizualnej odpowiada Agencja Kreatywna BE7, która zaangażowała się w projekt pro bono.
O autorze
1 min czytania 2015-07-29

Celem programu „Malbork na plus” jest ożywienie miejskich dzielnic Malborka i stworzenie warunków dla rozwoju gospodarczego, społecznego i przestrzennego. W praktyce oznacza to między innymi  powstanie nowych punktów usługowych i gospodarczych, zwiększenie bezpieczeństwa, odnowienie budynków i ulic, a także stworzenie stref rekreacyjnych.

„Stawiamy na zaangażowanie mieszkańców, chcemy usłyszeć ich głos i budować miasto przyjazne i otwarte na ich potrzeby. Bardzo zależało nam, aby Program Rewitalizacji Miasta Malborka mógł pochwalić się szatą wizualną, która zachęci mieszkańców do współpracy oraz wyróżni nasze działania w skali ogólnopolskiej. Agencja Kreatywna BE7 zdecydowała się weprzeć nasz program całkowicie nieodpłatnie, pokazując tym samym, że warto inwestować swoje zasoby nie tylko w komercyjne przedsięwzięcia. Efektem naszej współpracy są projekty na bardzo wysokim poziomie, które spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem.” – mówi Ewelina Tałałaj, koordynator zespołu ds. stworzenia lokalnego programu rewitalizacji.

Zaktywizowanie mieszkańców do wspólnej pracy nad programem było jednym z największych wyzwań inicjatorów. Gdańska agencja BE7, mając na uwadze szeroki zakres projektu, stworzyła sugestywny i uniwersalny slogan „Malbork na plus”. Hasło, przedstawione również w formie logo, będzie głównym elementem identyfikacji wieloletniego projektu naprawczego. W ramach współpracy została przygotowana także cała linia materiałów informacyjnych, które swoją formą zachęcą mieszkańców Malborka do spotkań, dyskusji i dzielenia się pomysłami związanymi z zagospodarowaniem przestrzeni miejskiej.

„Naszymi działaniami chcieliśmy skupić uwagę nie tylko na rewitalizacji samej struktury miejskiej, ale także na zmianie sposobu postrzegania Malborka przez jego mieszkańców. Zależało nam na dużej przystępności i atrakcyjności materiałów promujących, dlatego forma w jaką „ubraliśmy” program  będzie im bliska.” – Adam Diakowski, Creative Director BE7.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest to pierwszy projekt angażujący w takim stopniu mieszkańców Malborka we wspólną pracę nad programem rewitalizacji miasta. Już w sierpniu b.r. inicjatywa społeczna „Malbork na plus” ruszy w pełnym wymiarze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się