– Obudzimy potrzebę organizowania imprez, które nie kończą się na jedzeniu, ale ich powodzenie zależy od całej oprawy – balonów, talerzyków, konfetti, przebieranek, akcesoriów, o których nawet nam się nie śniło. GoDan posiada w ofercie 11 000 produktów, a do tej pory sprzedał 20 370 599 068 balonów, czyli po 535 balona na każdego Polaka wliczając niemowlęta i stulatków. Codziennie na profilu GoDan będziemy coś świętować. To pozytywne podejście pozwoli na dużą kreatywność w obsłudze tego klienta. Rozkręcimy ten profil jak najlepszą imprezę! – mówi Jagoda Kaczmarek, Community Manager i koordynatorka projektu po stronie click community.
click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak: Microsoft, Lufthansa, PRIMAMODA, Kulig czy Venezia. Ich działania obejmują nie tylko działania wizerunkowe, ale także komunikację sprzedażową, employer brandingową, czy strategie rekrutacyjne. Współpraca z GoDan, który działa na terenie Środkowej Europy i dostarcza produkty do Makro i PEPCO to będzie duże przedsięwzięcie. Są oni też dystrybutorami światowych marek strojów i akcesoriów, z których najbardziej wyróżnia się amerykańska marka Foreplay – producent dość odważnych strojów dla kobiet.