Agencja Click Community po raz drugi wygrała przetarg na obsługę social mediów Grupy Enea

Click Community kolejny raz wygrała przetarg na roczną obsługę social mediów poznańskiej grupy energetycznej Enea. W 2019 roku obsługiwała klienta m.in. na Facebooku, Instagramie i LinkedInie.
O autorze
0 min czytania 2020-03-02

Agencja była również odpowiedzialna za projekt wizerunkowo-sponsoringowy „Po mocnej stronie” z koszykarzami w roli głównej.

W 2020 roku do zadań agencji będzie należała obsługa takich kanałów jak: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube i LinkedIn. Stworzenie oraz wdrożenie nowej strategii komunikacji marki w social mediach, przeprowadzenie konkursu bezaplikacyjnego oraz wdrożenie koncepcji komunikacyjnej projektu Enea IronMan 70.3. Łączne wynagrodzenie, jakie przeznaczy Grupa Enea na komunikację w mediach społecznościowych to 490 tysięcy netto.

Nad pracą zespołu projektowego czuwa account relationship manager Anna Majsterek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj