Działania agencji obejmują promocję aplikacji innogy go! oraz inne produkty innogy, m.in. panele fotowoltaiczne. Zakres współpracy uwzględnia działania Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, a także programmatic w oparciu o kreacje data-driven, tj. oparte na dynamicznych danych. W ramach współpracy zespół Cube Group zbudował również Customer Data Platform (CDP) do przetwarzania danych w wybrany sposób, segmentacji użytkowników oraz tworzenia kampanii online dla wybranej grupy docelowej lub z podziałem na określone warunki wyświetlania reklam.
– Promocja aplikacji innogy go! ma przede wszystkim zachęcić użytkowników do wypożyczania elektrycznych samochodów na minuty. Prowadzona wspólnie z Cube Group kampania jest efektywna kosztowo i zwłaszcza programmatic daje świetne efekty – mówi Jacek Major, digital marketing manager, innogy.
Zobacz również
Cube Group wspiera również innogy w analizie danych i przygotowuje dedykowane raporty dotyczące działań w aplikacji.
źródło: innogy go!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing