Zakres działań agencji Cut The Mustard przy aktywacji #30DNIDOIDEAU obejmował: zaproponowanie idei kreatywnej, przygotowanie i realizację kampanii, działania w kanałach Social Media – Facebook oraz Instagram, współpracę z ambasadorami, public relations. W działaniach public relations agencja Cut The Mustard wspierana była przez agencję PR.me. Za działania w obszarze social media odpowiada agencja More Bananas, a za zakup mediów Performance media.
Przez miesiąc, co dwa dni, ambasadorowie kampanii – autorzy blogów Codziennie fit oraz erVegan – publikowali w swoich kanałach Social Media – Facebook oraz Instagram – specjalnie opracowane zadania i zachęcali odbiorców do ich realizacji. Aktywności przygotowane przez Martę Hennig miały na celu zwiększenie wydolności, erVegan zaś postawił nacisk na poprawę metabolizmu.
Zobacz również
ID’EAU to pierwsza woda mineralna, która wspiera organizm na wiele sposobów – naturalnie nawadnia, poprawia jego metabolizm, odkwasza, zwiększa wytrzymałość na wysiłek. To idealna woda dla wszystkich, który prowadzą zdrowy i aktywny tryb życia. Woda dostępna jest w sprzedaży od kwietnia bieżącego roku w sieciach Piotr i Paweł, Selgros, Makro oraz w największych sklepach Carrefour. Wodę można także nabyć w sklepie internetowym.
Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing