Agencja Cut The Mustard zrealizowała kampanię wizerunkową dla Aegon

Kampania będzie wspierać nowe pozycjonowanie Aegon na rynku ubezpieczeniowym i budować świadomość marki w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2017-02-13

W 30-sekundowym spocie zobaczymy żartobliwą historię małżeństwa zainspirowaną prawdziwym życiem. Seria pytań, którymi bombarduje męża bohaterka spotu, odnosi się do prawdziwych, życiowych sytuacji i obaw, na które odpowiedzią są ubezpieczenia oferowane przez Aegon. Twarzami kampanii zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak. Działania obejmują komunikację w TV oraz kampanię internetową.

Pokazując w kampanii różne życiowe sytuacje, z którymi każdy może się zetknąć, chcemy pokazać, że Aegon oferuje kompleksowe rozwiązania ubezpieczeniowe, pozwalające zarówno chronić swój majątek jak i zabezpieczyć finansową przyszłość – mówi Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Aegon Polska. 

Kampania potrwa do połowy kwietnia i będzie promować cztery główne produkty ubezpieczeniowe, oferowane przez Aegon. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz na kanałach tematycznych.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa oparta o pytania padające w spocie. Reklama internetowa będzie kierować na landing page z możliwością pozostawienia danych i umówienia spotkania z przedstawicielem firmy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cut The Mustard została wybrana w drodze przetargu. Agencja zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content. 

Aegon jest częścią międzynarodowej grupy finansowej. Oferuje ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątku oraz produkty emerytalne, oszczędnościowe i inwestycyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się