– Zależało nam na znalezieniu partnera, który szuka nieszablonowych rozwiązań. Agencja DDB Warszawa przedstawiła pomysł, który doskonale współgra z dynamiką eobuwie.pl, naszą wizją i kreatywnym podejściem do komunikacji. Jestem przekonana, że ten wspólny projekt pozytywnie zaskoczy naszych klientów – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.pl.
– Bardzo się cieszymy, na współpracę z eobuwie.pl, to jedna z tych nielicznych polskich marek, która rewolucjonizuje swoją kategorię i porywa się na pionierskie rozwiązania w skali światowej. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy wspierać eobuwie.pl w ich ambitnych planach – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.
Zobacz również
Eobuwie.pl (będące częścią Spółki MODIVO SA), to lider e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, oferujący obuwie, torebki i akcesoria od marek sportowych, casualowych i premium. Brand oprócz platformy internetowej rozwija również sieć sklepów stacjonarnych – obecny jest w największych polskich aglomeracjach oraz stolicy Czech.