Agencja współpracuje z Mazdą w Polsce w obszarze komunikacji w kanałach społecznościowych. W związku z wprowadzaną właśnie nową strategią komunikacyjną, Deloitte Digital rozszerzyła współpracę z marką o redesign strony www.filozofiamazdy.pl.
„Filozofia Mazdy” (www.filozofiamazdy.pl) wpisuje się w nową strategię marki, której głównym przesłaniem jest czerpanie radości z życia, wyrwanie się ze schematów i bycie sobą w każdej sytuacji. Nowa idea marki podkreśla stan, w którym najważniejsze jest to, co aktualnie przeżywane, czyli mindfulness. Głównym hasłem na stronie, a jednocześnie hasłem kampanii zostało „TU I TERAZ”, które rozwijane jest w oparciu o chwile i emocje: Niezależność. TU I TERAZ, Wolność. TU I TERAZ, Pasja. TU I TERAZ, Żyjesz. TU I TERAZ.
Zobacz również
„Filozofia Mazdy” (www.filozofiamazdy.pl) przybliża swoim odbiorcom ideę, która od lat przyświeca konstruowaniu kolejnych modeli, a także związaną z nimi historię. Istotna jest tu estetyka, zarówno objawiająca się w linii samochodów, jak i samej strony.
Deloitte Digital współpracuje z Mazda Polska od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za prowadzenie komunikacji w social mediach i części digitalu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach