Agencja Digital Kingdom przygotowała nową kampanię Rimmel

Ruszyła kampania wizerunkowa "Matte i mogę więcej" wspierająca launch matowych szminek w płynie Stay Matte.
O autorze
1 min czytania 2018-02-08

 

Ambasadorkami akcji są Kasia Wolska – trenerka fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjana Acquasanta i Natalia Kusiak oraz piosenkarka Marta Gałuszewska.

Rimmel wierzy, że każda dziewczyna zasługuje na to, by czuć się dobrze w swojej skórze i mieć odwagę sięgać po więcej. Te wartości marki sprawiły, że integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos –promującej prawa kobiet w Polsce. Fundacja we współpracy z marką Rimmel zorganizuje ogólnopolskie warsztaty ciałopozytywności, by pomagać nastolatkom znaleźć w sobie MOC.

Internauci mogą wspierać zbiórkę na rzecz fundacji dodając zdjęcie z gestem mocy na swoim Instagramie. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.

Kampania potrwa do 14 marca. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej szczegółów na stronie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się