Ambasadorkami akcji są Kasia Wolska – trenerka fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjana Acquasanta i Natalia Kusiak oraz piosenkarka Marta Gałuszewska.
Zobacz również
Rimmel wierzy, że każda dziewczyna zasługuje na to, by czuć się dobrze w swojej skórze i mieć odwagę sięgać po więcej. Te wartości marki sprawiły, że integralną częścią kampanii jest akcja brandfundingowa na rzecz fundacji Mamy Głos –promującej prawa kobiet w Polsce. Fundacja we współpracy z marką Rimmel zorganizuje ogólnopolskie warsztaty ciałopozytywności, by pomagać nastolatkom znaleźć w sobie MOC.
Internauci mogą wspierać zbiórkę na rzecz fundacji dodając zdjęcie z gestem mocy na swoim Instagramie. Każde zdjęcie to złotówka przekazana przez Rimmel dla fundacji.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Digital Kingdom, produkcją spotu video zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup mediów do kampanii koordynuje całościowo Zenith.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kampania potrwa do 14 marca.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej szczegółów na stronie.