Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja Dziadek do orzechów dla marki Lajkonik

Firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lajkonik w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym, którego celem było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki, wybrano agencję Dziadek do orzechów.
O autorze
0 min czytania 2021-03-05

Współpraca pomiędzy agencją i marką Lajkonik obejmie m. in. planowanie, produkcję, koordynację dla całości działań komunikacyjnych marki Lajkonik w 2021 roku.

Agencja będzie odpowiedzialna za realizację kampanii wizerunkowych, aktywacji konsumenckich, stałej komunikacji na profilach marki Lajkonik w mediach społecznościowych, a także komunikację wewnętrzną.