Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn

Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
O autorze
1 min czytania 2021-05-17

Tarczyn od jakiegoś czasu nie był aktywny w mediach społecznościowych. Firma zdecydowała się jednak na wielki powrót przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa marki na Facebooku.

W nowych komunikatach wyraźnie widać inspirację polskimi plakatami podróżniczymi z lat 60. i 70. XX wieku. Grafiki w postach są wykonywane przez ilustratora, który w każdy z nich wplata kojarzące się z Tarczynem kształty: butelkę, niebieską zakrętkę lub owoce. Dodatkowo Dziadek do orzechów wykorzystuje w komunikacji teksty z zakrętek, tak charakterystyczne dla soków Tarczyn.

– Wspólnie z marką soków Tarczyn w 2021 będziemy realizować szereg działań eksplorujących wątek lokalności. Jest to temat bliski marce od lat, który w ciągu ostatnie roku dodatkowo zyskał na znaczeniu – mówi Małgorzata Garapich-Nowicka, senior copywriter w agencji Dziadek do orzechów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj