Tarczyn od jakiegoś czasu nie był aktywny w mediach społecznościowych. Firma zdecydowała się jednak na wielki powrót przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów. Do zadań agencji należy kompleksowa obsługa marki na Facebooku.
W nowych komunikatach wyraźnie widać inspirację polskimi plakatami podróżniczymi z lat 60. i 70. XX wieku. Grafiki w postach są wykonywane przez ilustratora, który w każdy z nich wplata kojarzące się z Tarczynem kształty: butelkę, niebieską zakrętkę lub owoce. Dodatkowo Dziadek do orzechów wykorzystuje w komunikacji teksty z zakrętek, tak charakterystyczne dla soków Tarczyn.
Zobacz również
– Wspólnie z marką soków Tarczyn w 2021 będziemy realizować szereg działań eksplorujących wątek lokalności. Jest to temat bliski marce od lat, który w ciągu ostatnie roku dodatkowo zyskał na znaczeniu – mówi Małgorzata Garapich-Nowicka, senior copywriter w agencji Dziadek do orzechów.