Jedną z przyciągających studentów atrakcji podczas promocji wydarzenia była gra interaktywna Pong, wymyślona przez absolwentów Politechniki Warszawskiej, twórców start-upu technologicznego Venture Technology. Niecodzienna, interaktywna instalacja angażowała graczy. Ich zadaniem było odbijanie piłeczki poprzez przesuwanie ruchomej ścianki, co działo się, gdy gracze stawali na kolejnych polach gry.
Inną zabawą przygotowaną dla studentów było Mash Mashine – nowatorskie urządzenie muzyczne pozwalające na komponowanie własnych utworów, które uczestnicy mogli następnie otrzymać w formie mp3 na maila.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Dzięki wyjątkowym, dopasowanym do grupy docelowej aktywnościom i atrakcyjnym gadżetom, udało się skutecznie przyciągnąć uwagę studentów i zainteresować ich udziałem w Festiwalu Pracy JOBICON. W ramach akcji promocyjnej stoisko Pracuj.pl odwiedzało kolejno Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Politechnikę Krakowską, Uniwersytet Jagielloński oraz Uniwersytet Ekonomiczny.
Agencja El Padre odpowiedzialna była za koncepcję, przygotowanie i produkcję wydarzeń promocyjnych na uczelniach. Była to pierwsza realizacja agencji dla Pracuj.pl.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing