Rekordowa była także liczba i skala realizacji. W 2017 roku agencja zrealizowała dla 44 klientów łącznie 205 projektów marketingowych o różnorakim charakterze.
Agencja prowadziła w minionym roku projekty eventowe (były to zarówno małe wydarzenia, jak również eventy dla kilkudziesięciotysięcznych grup odbiorców), które stanowią podstawowy obszar biznesu. Spółka świadczyła również usługi z zakresu projektowania graficznego, PR, ambientu, brandingu czy interactive, poszerzając portfolio swoich usług.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
„W 2017 roku spółka zanotowała największe przychody w swojej historii. Cieszymy się, że nadal jesteśmy w stanie z powodzeniem realizować zarówno małe niskobudżetowe projekty, jak również multikanałowe kampanie event marketingowe. Dzięki temu klienci widzą w nas prawdziwego partnera biznesowego. Przez wiele lat udało nam się zbudować świetny zespół ludzi, którzy są zaangażowani w prace agencji i realizowane projekty. To dzięki nim motto firmy „dbamy o każdy projekt jak o własne dziecko” nie jest tylko sloganem. Dziękujemy pracownikom za wytężoną pracę, dziękujemy klientom, że nam zaufali, zrobimy wszystko, żeby tego zaufania nie zawieść w kolejnych latach” – powiedział Sebastian Oprządek, Prezes Zarządu agencji El Padre, odpowiedzialny za obsługę klienta.
„W minionym roku obroniliśmy wszystkie umowy ramowe z klientami, z którymi pracujemy już od kilku lat. W portfolio pojawili się również nowi klienci – im również będziemy oferować usługi na wysokim poziomie. Chcemy rozwijać się organicznie, jeżeli więc pojawią się nowi klienci chętni do współpracy z nami, to serdecznie zapraszamy – El Padre otoczy ich ojcowską opieką” – powiedział Wojciech Cłapiński, Wiceprezes Zarządu El Padre, odpowiedzialny za nowy biznes.
„Sukcesy 2017 roku przyniosły awanse pracowników. W strukturze wyodrębniliśmy nowe stanowisko Event Directora, które objął Jakub Ćwikliński, dotychczasowy Senior Event Manager. Na stanowisko Senior Event Manager awansowała zaś Agnieszka Pacewicz” – powiedział Piotr Karasiński, Wiceprezes Zarządu El Padre, odpowiedzialny za produkcję.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
„Cały czas pracujemy nad tym, żeby oferowane usługi były kreatywne i innowacyjne. Potwierdzeniem tego faktu było zdobycie w zeszłym roku statuetki MP Power w kategorii CSR w Branży Eventowej za kampanię „Daj się oświecić” dla PGE Obrót. Kampania ta wcześniej otrzymała również Brąz w kategorii Event Społeczny w konkursie Złote Spinacze. W bieżącym roku planujemy rozbudowę działu kreacji, aby cały czas dostarczać ciekawe koncepcje i projekty dla klientów” – powiedział Michał Maciątek, Dyrektor Operacyjny El Padre, odpowiedzialny za dział kreacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Agencja El Padre jako jeden z liderów branży chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, aktywnie wspierając wszelkie inicjatywy branżowe. Wojciech Cłapiński jest członkiem kapituły konkursu MP Power, Michał Maciątek jest od pięciu lat jurorem w konkursie MP Power – Kreatywny Roku Branży Eventowej, zaś Sebastian Oprządek jest członkiem Rady Programowej konferencji Event Biznes i intensywnie pracuje w działającym przy SAR Klubie Agencji Eventowych, gdzie od lutego 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu.