Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. Za projekt odpowiedzialna jest Aleksandra Iwaniuk – account executive.
Z marek fashion agencja obsługuje obecnie Showroom Solna 1, markę galanteryjną Gawor Collection, a teraz również Gabriél – polską markę skierowaną do kobiet stawiających na elegancję oraz najwyższą jakość materiałów. Proponowane projekty nadają się idealnie dla nowoczesnych bizneswoman do biura oraz na wieczorne wyjścia.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wszystkie modele szyte są ręcznie w Polsce z wysokiej jakości tkanin. Oprócz włoskiego jedwabiu do ich produkcji używany jest też przyjazny środowisku tencel. Marka stawia na unikalność każdej kreacji, nie na masową produkcję.
Projekty marki dostępne są m.in. w sklepie internetowym Gabriél.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]