Widzimy, że wciąż rosną oczekiwania klientów wobec agencji, którzy nie chcą już tylko zaplanowania i realizacji kampanii reklamowej. Interesuje ich skuteczne wsparcie w zmianie procesów biznesowych i marketingowych. My chcemy być partnerem, który daje realny impuls do zmian i wspiera je wewnątrz każdej organizacji – mówi Agnieszka Stelmaszczyk CEO Feno.
W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną Feno.
Zobacz również
Na sukces firmy i klientów pracują różnorodni ludzie, którzy różnią się nie tylko specjalizacjami, ale także charakterami, pasjami i poglądami. Nowe sposoby myślenia i skuteczne łączenie różnych kompetencji są niezbędne w dzisiejszym świecie – dodaje Stelmaszczyk.
Nasza kultura organizacyjna oparta jest o ciągły proces uczenia się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy rozwijamy się. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów – wyjaśnia Kinga Bocheńska Trading Director Feno.
Agencji Feno definiuje digital – jako zmianę zachowań konsumentów na poziomie: myślenia, komunikacji i działania. Dowodem tego są obecnie prowadzone kampanie m.in. kompleksowa strategia 360 dla marki Electrolux oraz długoletnia współpraca w digitalu z marką Wizzair na 28 rynkach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wewnętrznie Feno mijający rok wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej i wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu. Skonsolidowaliśmy zespół z różnymi kompetencjami. Mocna strategia, innowacyjne zespoły kreatywne i silne media spowodowały, że dojrzeliśmy do tego, aby odważniej wejść w szerszą przestrzeń digitalu – podkreśla CEO Agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Obecnie Feno zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego czy agencyjnym. Z dumą pracuje dla takich Klientów jak: Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Przysnacki, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s, Netia, Pz Cussons, Nicorette.