W ramach wygranego przetargu agencja FormUp jest odpowiedzialna za wdrożenie, implementację i rozwój dedykowanego systemu analitycznego dla firmy STS. System został skonfigurowany pod indywidualne potrzeby i specyfikę branży bukmacherskiej w taki sposób, by móc weryfikować rentowność prowadzonych działań z uwzględnieniem celów biznesowych organizacji i KPI.
Takie rozwiązanie pozwala na trafniejszą ocenę efektywności wydatków reklamowych oraz analizę rentowności kampanii digital z podziałem na kanał dotarcia, grupę docelową, kreację i rodzaj komunikacji.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta