W ramach rozstrzygniętego przetargu Agencja Grandes Kochonos przygotuje dla marki Komfort strategię komunikacji na 2020 r.
Do zadań agencji będzie należało m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej. Realizacja zintegrowanej kampanii w TV, radiu i Internecie oraz dostosowanie komunikacji na wybrane materiały POS i formaty w social media.
Zobacz również
KOMFORT to polska firma z ponad 25-letnią tradycją, będąca liderem na rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami w zakresie samych produktów jak i formatu 175 sklepów. Sieć sklepów oferuje wyposażenie łazienek, podłóg, drzwi, kuchni i mebli, a także asortymentu dekoracyjnego.
Charakterystycznym dla marki jest innowacyjna i nowoczesna organizacja sklepów i procesu zakupowego, komplementarna oferta, pozwalająca realizować filozofię „Live improvement” czyli poprawy jakości życia swoich klientów.
![Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/07/celebryta-czy-naukowiec-142x0-c-default.jpg)
Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]