„Poprzez ciągły, odważny rozwój, dawać Tobie i nam wartość i spełnienie” – to hasło przyświeca agencji, która od ponad dwóch lat walczy dla sklepów e-commerce, producentów, eksporterów i korporacji o ich dynamiczny wzrost i pozycję lidera online.
Potrzeba ciągłego rozwoju i niechęć do stagnacji wpisane są w DNA Harbingers, stąd też pomysł na zmianę identyfikacji wizualnej samej agencji. Celem odświeżenia wizerunku jest komunikacja dopasowana do tych, którzy, podobnie jak Harbingers, nie boją się odważnych decyzji i chcą być liderem w swojej branży.
Zobacz również
Innowacja, doświadczenie, odwaga
Jak tym razem zaskakuje nas agencja, która nie boi nazywać się e-commerce #GameChangers? Nowa szata graficzna jeszcze mocniej podkreśla charakter marki.
– W naszej poprzedniej identyfikacji wizualnej skupiliśmy się na doświadczeniu, a dziś dodajemy nowoczesność i odwagę. Odświeżony wizerunek agencji to połączenie profesjonalizmu, skuteczności oraz innowacji. Takie zestawienie znakomicie oddaje naszą osobowość oraz podkreśla przywiązanie Harbingers do technologii i sztuki marketingu cyfrowego – przyznaje Kornel Dulęba, CEO Harbingers.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
To, co aktualnie można podziwiać na stronie internetowej agencji, to jedynie czubek góry lodowej – kluczowa zmiana to redefinicja wartości Harbingers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– W ciągu ostatnich dwóch lat nasz zespół powiększył się o kilkudziesięciu specjalistów. Realizujemy projekty w Polsce i na świecie dla najbardziej ambitnych marek, m.in. Castoramy, Capgemini, Oknoplast, 4F, TALLY WEiJL, Dr.Max, Kare Design. Tylko w tym roku otrzymaliśmy 5 nominacji do European Search Awards, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards i 3 nominacje w International Performance Marketing Awards – w tym dla najlepszej agencji na świecie. Możemy pochwalić się skutecznością, doświadczeniem, nie brak nam ambicji. Wraz z rozwojem Harbingers zmieniły się również nasze wartości, które pielęgnujemy i wspieramy w organizacji – dodaje CEO Harbingers.
Efekty zmian podziwiać można na stronie internetowej agencji.