TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Havas Media zakupi media w kampanii marki Jacobs

Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.
O autorze
0 min czytania 2021-03-08

Marka Jacobs to już ponad 125 lat kawowej ekspertyzy, pasji i najwyższej jakości kawy. Jednym słowem 125 lat doskonałości w filiżance. Dlatego od 8 marca do 30 kwietnia, pod tym właśnie hasłem, odbędzie się wizerunkowa kampania marki Jacobs.

Kampania będzie obejmowała reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook, Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży. Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat, gdzie znajdzie się również regulamin akcji.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj