Marka Jacobs to już ponad 125 lat kawowej ekspertyzy, pasji i najwyższej jakości kawy. Jednym słowem 125 lat doskonałości w filiżance. Dlatego od 8 marca do 30 kwietnia, pod tym właśnie hasłem, odbędzie się wizerunkowa kampania marki Jacobs.
Kampania będzie obejmowała reklamę internetową w serwisach horyzontalnych m.in. na portalach onet.pl, wp.pl, gazeta.pl oraz na kanałach social media (Facebook, Instagram i YouTube). W ramach działań promocyjnych zaplanowane zostało także wsparcie w punktach sprzedaży. Istotnym elementem kampanii będzie również ogólnopolska loteria konsumencka, a aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy Jacobs i zarejestrować paragon lub fakturę na stronie kawajacobs.pl/125lat, gdzie znajdzie się również regulamin akcji.
Zobacz również
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Saatchi&Saatchi. Media internetowe zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]