W ramach rebrandingu dom aukcyjny DESA Unicum wprowadził w ostatnich miesiącach m.in. aktualizację identyfikacji wizualnej, a także uruchomił nową odsłonę serwisu internetowego www.desa.pl.
– Celem rebrandingu było podkreślenie najważniejszych wartości marki oraz misji DESA Unicum jaką jest profesjonalizacja i rozwijanie rynku sztuki w Polsce. DESA Unicum jest liderem kategorii, a nowy serwis internetowy ma właśnie wspomagać utrzymanie tej pozycji – mówi Aleksandra Kołaczek, project manager Imagine.
Zobacz również
Prace nad nową wersją strony internetowej trwały kilka miesięcy. Przez ten czas zespół złożony ze specjalistów Imagine oraz ekspertów DESA Unicum stworzył makiety strony oraz wdrożył przejrzysty serwis. Ważnym krokiem do osiągnięcia satysfakcjonującego efektu było odpowiednie skategoryzowanie przedmiotów wystawianych na aukcjach.
– Naszym nadrzędnym celem w procesie projektowym była dbałość o użytkownika: „oczyszczenie interfejsu”, poprawa jego czytelności i ułatwienie nawigacji po jego bardzo bogatych zasobach merytorycznych i aukcyjnych – dodaje Aleksandra Kołaczek.
DESA Unicum to dom aukcyjny z największym udziałem w polskim rynku sztuki, jest wyłącznym partnerem polskich banków w zakresie art bankingu. Posiada również największą w Polsce kolekcję dzieł sztuki na sprzedaż, w tym prac malarskich, rzeźb, grafik oraz fotografii. Prowadzi szereg projektów wspierających wchodzenie na rynek nowych, obiecujących artystów, np. poprzez Aukcje Młodej Sztuki. Firma oferuje kompleksowe indywidualne doradztwo w zakresie kupna i sprzedaży dzieł sztuki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Imagine jest działającą od 11 lat agencją interaktywną specjalizującą się w e-commerce, UX, UI i developmencie oraz aplikacjach mobilnych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Orange, Mitsubishi, mBank, Sephora, Rossmann, Envelo.pl, Komfort, Smyk czy Confluentia Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing