Prowadzona w sieciach afiliacyjnych kampania potrwa kilka miesięcy i jest skierowana do kilku różnych grup docelowych, w tym m.in. do zagorzałych graczy.
Kampania ma na celu promowanie 4 wybranych modeli z aktualnej oferty: ASUS G551, ASUS ROG G20, AIO – ET2323 oraz ASUS Transformer Book Chi. Każdy z nich skierowany jest do innej grupy docelowej.
Zobacz również
ASUS G551 to gamingowy laptop wykonany z ciemnego aluminium, z wewnętrzną częścią wykończoną matowym metalem. Wyjątkowy wygląd zapewnia mu podświetlane logo Republic of Gamers, a charakterystyczne dla serii, czerwone wykończenia podkreślają agresywny charakter laptopa. Użyte podzespoły zapewniają płynną i wydajną pracę, nawet przy wymagających grach. Również do graczy kierowany jest ASUS ROG G20 – niewielki desktop, który już zdobył uznanie krytyków, otrzymując nagrody Best Choice of The Year oraz Golden Awards na targach Computex 2014. Komputer ma konstrukcję bez widocznych z zewnątrz otworów wentylacyjnych i pracuje bardzo cicho; uwagę przykuwa też jego wygląd – matowo czarne wykończenie, znaki inspirowane kulturą Majów i regulowane efekty świetlne. Z kolei ASUS AIO ET2323 to domowy komputer all in one, z wyższej półki, dedykowany użytkownikom domowym o dużych wymaganiach względem sprzętu. Natomiast ASUS Transformer Book Chi to tzw. hybryda, urządzenie łączące w sobie cechy laptopa i tableta – tutaj grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 18-35, którzy stawiają przede wszystkim na mobilność. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała koncepcję poszczególnych linii kreatywnych bannerów i stworzyła do każdej z nich po kilkanaście formatów reklamowych, dynamicznych i statycznych.
IMAGINE współpracuje z marką ASUS od 2014 roku. Obecna kampania jest trzecim wspólnie realizowanym projektem, jednak pierwszym przy którym agencja ma już status dostawcy usług marketingowych firmy ASUS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing