Obsługa jest wynikiem wygranego przetargu, a kampania ruszy w marcu i podzielona będzie na 2 etapy. Celem kampanii jest edukacja oraz zwiększenie świadomości produktu na polskim rynku. Strategia działań obejmuje sukcesywną budowę jakościową bazy contentu poprzez współpracę z blogosferą, spot reklamowy, kampanię edukacyjną oraz mocne wsparcie mediowe.
Współpraca z influencerami
Elementem kampanii jest współpraca z blogerami parentingowymi. Działania digitalowe produktu wesprą tacy influencerzy, jak: Szczęśliva (www.szczesliva.pl), Oczekując (oczekujac.pl), Mum and the City (mumandthecity.pl), Kinderki (kinderki.eu), a także Matka Wariatka (matkawariatka.pl). W ramach kampanii powstanie poradnik, będący praktycznym źródłem informacji dla każdego rodzica. Nadzór merytoryczny nad poradnikiem obejmie ekspert ORSALIT® plus smektyn, a jego współtwórcami będą blogerzy.
Zobacz również
Aktywacja konkursowa
Jednym z działań będzie również organizacja prostego, ale jednocześnie angażującego konkursu dla dzieci, w którym będą mogły pokazać swoją kreatywność oraz pomysłowość. Najlepsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.
Zdrowe podejście
Kampania zakłada stworzenie filmu o potencjale viralowym oraz spotu z udziałem dzieci.
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę odpowiada agencja INSIGNIA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing