Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Agencja K2 Create wygrywa przetarg i kontynuuje pracę z Pepsi

O autorze
0 min czytania 2022-02-10

Tym razem agencja K2 Create wesprze Pepsi w działaniach online i social w ramach letniej kampanii marki. Zaproponowana przez agencję komunikacja zostanie wykorzystana zarówno na polskim rynku, jak i na rynkach wchodzących w skład regionu CEGB. To kolejna już kampania realizowana przez K2 Create dla tego klienta.