– Od lat WhitePress jest znany specjalistom w branży jako lider wśród platform content marketingowych. Jednak wraz z intensywnym rozwojem firmy i ekspansją zagraniczną stanęliśmy przed nowym wyzwaniem budowania wizerunku silnej marki międzynarodowej, która jest rozpoznawalna nie tylko w niszy. To wymaga przemyślanej strategii i odpowiedniej komunikacji naszych działań. Do pomocy przy public relations wybraliśmy Lightscape i była to dobra decyzja – po kilku miesiącach zbieramy pierwsze owoce tej współpracy. Dzięki agencji PR docieramy do szerszego grona odbiorców, a my możemy skupić się na działaniach wewnętrznych i dalszym rozwoju – mówi Patrycja Kosek, digital marketing manager w WhitePress.
Zespół Agencji w składzie: Paulina Kunicka, marketing manager oraz Pamela Tomicka, senior account manager od lutego realizują działania z obszaru digital PR, komunikację biznesową, a także kontekstową. Lightscape prowadzi także efektywne działania media relations, plasuje ekspertów WhitePress w mediach branżowych oraz biznesowych, a także stanowi wsparcie w zakresie realizacji działań marketingowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Cieszymy się, że w imieniu WhitePress możemy informować otoczenie marketingowe o kolejnych, międzynarodowych sukcesach tej platformy, kreować jej obecność medialną i jednocześnie obserwować dynamiczny rozwój polskiego startupu. Prowadzenie działań komunikacyjnych dla lidera wśród platform dystrybucji treści to dla nas duża odpowiedzialność, ale jednocześnie satysfakcja – komentuje Paulina Kunicka, marketing manager, Lightscape.
To już kolejny klient Agencji działający na polskim rynku startupów i w branży Martech.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]