Global Eventex Awards to najważniejszy konkurs branżowy na świecie. Od jedenastu lat nagradza najbardziej prestiżowe, innowacyjne i skuteczne produkcje eventowe. W tegorocznej edycji przeważały projekty przeprowadzone w formule online, do których zalicza się zwycięski OLX Know How 2021 – digitalowa edycja konferencji dla użytkowników serwisu OLX Praca.
– Nie robimy zbyt wielu eventów, ale kiedy już je robimy, to – jak pokazują wyniki Eventex – na światowym poziomie. Ubiegłoroczny event OLX Know How to najlepszy przykład tego, że pandemia nie była w stanie pokrzyżować nam planów. Postawiła tylko przed nami kolejne wyzwanie, a my w OLXie wyzwania bardzo lubimy – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.
Zobacz również
– W pracy nad konceptem OLX Know How 2021 oparliśmy się na danych z własnego badania eventów online i wnikliwym zrozumieniu grupy docelowej. A potem znaleźliśmy atrakcyjne formaty, które tym potrzebom odpowiadają. Ale dobry koncept to tylko połowa sukcesu. Dopiero dzięki niezwykłej odwadze OLX mogliśmy zrealizować nasz pomysł z pełną konsekwencją. To różnica, która zmieniła wszystko. Aż trzy nagrody w tegorocznym Global Eventex Awards to tylko dodatek do realizacji prawdziwego celu: wsparcia marki OLX Praca, budowania jej relacji z uczestnikami i realny wpływ na zachowania zakupowe klientów po wydarzeniu. Udowodniliśmy, że event w digitalu naprawdę działa. Miło, że przy okazji jesteśmy „mistrzami świata” – komentuje Dominik Górka, co-CEO i dyrektor kreatywny Live Age.
Nominacje finałowe w Global Eventex Awards to kolejny sukces Live Age, dla której trudny dla branży czas ostatnich kilkunastu miesięcy okazał się szansą. Dzięki wprowadzonej pod koniec 2019 r. strategii komunikacji live, opartej o łączenie realu z digitalem, w dorobku 2020 r. agencja ma na koncie szereg nie tylko efektownych, ale przede wszystkim efektywnych projektów, które skutecznie wspierają strategię komunikacji marek. Docenili to klienci, uczestnicy wydarzeń i branża, bowiem potrójną nominację w Global Eventex Awards poprzedziły podobne wytypowania w tegorocznej edycji polskiego konkursu MP Power Awards. Live Age zdobyła łącznie trzy nominacje projektowe i nominację w kategorii Osobowość roku – agencja eventowa, a dodatkowo nominowanych zostało dwóch klientów agencji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach