LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych będzie odpowiadała za realizację kampanii społeczno-edukacyjnej „Ścigamy się z cukrzycą”, której osią jest start profesjonalnej drużyny kolarskiej składającej się wyłącznie z osób chorych na cukrzycę w tegorocznym wyścigu Tour De Pologne. Współpraca obejmować będzie przeprowadzenie kampanii, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, działania public affairs, działania eventowe oraz przygotowanie strony www i działania w social mediach. Za obsługę komunikacyjną projektu odpowiadać będzie Dorota Bieniek-Kaska (Prezes Agencji) oraz Olga Wółkiewicz (Konsultant ds. komunikacji) .
„Bardzo cieszymy się, że globalna firma farmaceutyczna jaką jest Novo Nordisk znajdzie się w gronie naszych klientów.” – powiedziała Prezes Agencji, Dorota Bieniek-Kaska. „Jesteśmy pewni, że nasza współpraca będzie fantastycznym wyzwaniem i przyniesie obydwu stronom wiele satysfakcji.” – dodaje.