TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Mint Media wygrywa przetarg na obsługę marki Wielkopolski

Agencja Mint Media Sp. z o.o. wygrała przetarg i zajmie się obsługą komunikacji marki Olej Wielkopolski w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2021-10-18

Agencja na potrzeby przetargu stworzyła ideę i strategię komunikacji wraz z Key visual i będzie odpowiadała za komunikację marki Wielkopolski na Facebooku i Instagramie, a także za aktywną moderację i kampanie mediowe w tych kanałach. Obsługa marki Wielkopolski wzmacnia kompetencje Agencji w obsłudze marek z branży FMCG.

– To, co dobre, naturalnie nam pasuje. Również jeśli mowa o współpracy. To dlatego dla marki Wielkopolski stworzyliśmy ideę #NaturalnieNamPasuje, która nie tylko odzwierciedla przemiany społeczne (a więc i dążenie do zdrowszego stylu życia), ale też celnie trafia w oczekiwania target grupy. Podkreśliliśmy naturalność w wielu kontekstach: od składników produktu poprzez naturalne uprawy, aż po działania marki na rzecz natury. Połączyliśmy dwa – tylko pozornie – nie pasujące składniki: nowoczesność i tradycję, a wszystko to doprawiliśmy odrobiną poczucia humoru – mówi Katarzyna Wolska, head of creative w Mint Media.

Za projekt po stronie Agencji odpowiada account manager Julia Fiszer, która dodaje: Oprócz stałej komunikacji w planach mamy także organizację konkursów konsumenckich oraz współpracę z kulinarnymi influencerami. Utrzymujemy również stałą współpracę z ambasadorem marki, Damianem Kordasem, zwycięzcą programu „MasterChef Polska”.

W spocie reklamowym Damian Kordas przygotowuje smaczne, polskie potrawy z wykorzystaniem Wielkopolskiego Oleju Rzepakowego. Kampania pod hasłem „Pasuje do dań. Pasuje naturze” prowadzona jest w kanałach digital, social mediach, radiu, prasie kobiecej oraz kulinarnej. Marka Wielkopolski została stworzona w 2010 roku, od tego momentu stopniowo udziały rynkowe brandu rosną – aktualnie firma ma 7% udziału w całym rynku olejów jadalnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o marce, naturze, inspiracjach i wartościach marki opowiadanych nową ideą można dowiedzieć się z mediów społecznościowych:

  • www.facebook.com/olejwielkopolski/
  • www.instagram.com/olej_wielkopolski/

Słuchaj podcastu NowyMarketing