Monday istnieje na polskim rynku od niemal 12 lat. Firma powstała jako klasyczna agencja PR z najmocniejszymi kompetencjami w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego w sektorze IT, a po kilku latach zaczęła rozwijać się w kierunku digital marketingu, content marketingu oraz influencer relations (w 2011 roku otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Digital Communication Awards).
Przystąpienie do IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji, możliwość wymiany doświadczeń, aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku. To dla nas ogromna wartość. – EWA MITTELSTAEDT, PREZES ZARZĄDU MONDAY
Zobacz również
Monday od początku aktywnie angażuje się w działalność IAB Polska. Eksperci agencji biorą udział w grupie roboczej zajmującej się gamingiem oraz e-sportem. Agencja wspiera merytorycznie oraz komunikacyjnie konferencję IAB z cyklu HowTo, poświęconą wykorzystaniu e-sportu i szeroko pojętego gamingu w działaniach marketingowych. Wydarzenie odbędzie się 6 grudnia w Warszawie.
IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]