Agencja Monday wstępuje do IAB Polska

Monday – agencja komunikacji przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Krok ten jest kolejnym etapem transformacji agencji i poszerzania kompetencji zespołu w obszarze digital.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Monday istnieje na polskim rynku od niemal 12 lat. Firma powstała jako klasyczna agencja PR z najmocniejszymi kompetencjami w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego w sektorze IT, a po kilku latach zaczęła rozwijać się w kierunku digital marketingu, content marketingu oraz influencer relations (w 2011 roku otrzymała nominację w międzynarodowym konkursie Digital Communication Awards).

Przystąpienie do IAB Polska daje nam silną motywację do dalszego poszerzania kompetencji, możliwość wymiany doświadczeń, aktywny udział w rozwoju branży interaktywnej w Polsce czy dzielenie się wiedzą z innymi uczestnikami rynku. To dla nas ogromna wartość. – EWA MITTELSTAEDT, PREZES ZARZĄDU MONDAY

Monday od początku aktywnie angażuje się w działalność IAB Polska. Eksperci agencji biorą udział w grupie roboczej zajmującej się gamingiem oraz e-sportem. Agencja wspiera merytorycznie oraz komunikacyjnie konferencję IAB z cyklu HowTo, poświęconą wykorzystaniu e-sportu i szeroko pojętego gamingu w działaniach marketingowych. Wydarzenie odbędzie się 6 grudnia w Warszawie.

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj