Działania agencji obejmują planowanie i realizację projektów wizerunkowo-promocyjnych w social media oraz kampanii reklamowych. W ich skład wejdzie tworzenie i prowadzenie kont na Facebooku oraz Instagramie, a także kont reklamowych Facebook Ads i Google Ads, a ponadto komunikacja wejścia produktu na polski rynek, kick-off profili oraz realizacja kampanii promocyjnych.
Za koordynację działań po stronie agencji odpowiedzialni są: Małgorzata Wątor (marketing specialist) i Piotr Siwiec (performance specialist). Wsparcie graficzne zapewnia Julia Siuda (graphic designer).
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Ważnym aspektem jest uświadomienie odbiorcom, co oferuje marka Home Made Menu. Praca z nowym klientem, który dodatkowo oferuje nowy produkt to podwójne wyzwanie.
– Konfiguracja, utworzenie stron i kont reklamowych to dopiero początek naszej współpracy. Kolejny krok to spójne prowadzenie profili, działań reklamowych, zainteresowanie odbiorców i pozyskanie klientów. Home Made Menu to bardzo ciekawy produkt, dlatego tak ważne jest zaistnienie w świadomości miłośników gotowania w domu oraz zachowanie spójnej, wyjątkowej i niepowtarzalnej stylistyki – zarówno w grafikach, jak i w publikowanych treściach – mówi Małgorzata Wątor, marketing specialist w More Bananas.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1