Novem jest jedną z najbardziej znanych agencji performance, od 12 lat specjalizuje się w kampaniach dla takich marek jak: Tally Weijl, PLAY, RedBull Mobile, Provident, Morele, Wawel. Agencja PA natomiast znana jest z wieloletniej współpracy z polskimi i międzynarodowymi podmiotami, do których zaliczają się PLL LOT, BP, mFinanse, ALDI i Kruszwica.
Celem akwizycji Novem było poszerzenie specjalistycznych kompetencji. – Wierzymy, że synergia kompetencji kreatywnych i contentowych PA z performancem NOVEM, to idealna mieszanka, która przełoży się na jeszcze lepsze efekty naszych klientów. Naszym zdaniem klasyczna, ścisła współpraca między agencją, a domem mediowym nie zawsze sprawdza się i często niezbędne jest, aby to wręcz jeden podmiot wziął odpowiedzialność za dowożenie wyników – uważa Grzegorz Gracz.
Zobacz również
Dzisiejsze wyzwania stawiane przez klientów, wielokanałowa komunikacja, analityka biznesowa, zrozumienie wewnętrznych procesów firm, nowa lojalność, czy też transformacja digitalowa, to nieustanne poszerzanie wiedzy, a organiczne budowanie specjalistycznych zespołów często trwa zbyt długo. – Pośrednim celem jest też rozszerzenie grupy Klientów PA i początek kolejnych akwizycji – mówi Michał Tokarski, członek zarządu, business manager agencji PA.
– Bardzo zależało nam, aby NOVEM i cały nasz zespół świetnych specjalistów, trafił w dobre ręce i tak się stało. – Jestem przekonany, że Grzegorz i Michał oraz team PA odnajdą się w nowej roli znakomicie. Z taką świadomością łatwiej jest zająć się czymś zupełnie nowym – mówi Łukasz Pawlik, od kilku dni nowy CEO startupu Lunching.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]