Agencja Novem odpowiada za europejskie kampanie TALLY WEiJL

Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TALLY WEiJL. To szwajcarska marka odzieżowa o globalnym zasięgu, obecna w 37 krajach. Novem odpowiada za prowadzenie kampanii w kanale digital na 5 rynkach europejskich.
O autorze
1 min czytania 2018-04-06

Do zadań Novem należy wspieranie marki i zwiększanie sprzedaży w kanale digital, generowanie efektywnego ruchu na stronę sklepu, prowadzenie akcji promocyjnych z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków, produkcja materiałów reklamowych i e-commerce consulting. Szeroki zakres działań w kanale digital obejmuje SEM, reklamę na Facebooku, programmatic buying, kampanie w sieci afiliacyjnej i tag management. Działania zostaną rozbudowane o marketing automation, optymalizację konwersji (CRO) i UX.

Agencja odpowiedzialna jest także za pełną analitykę zachowań konsumenckich, w tym sprzedaży ze źródeł płatnych i bezpłatnych dla wszystkich pięciu rynków: niemieckiego, austriackiego, szwajcarskiego, włoskiego i francuskiego.

Marka TALLY WEiJL zdecydowała się podjąć współpracę z Novem ze względu na portfolio e-commerce agencji oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na rynkach europejskich. Novem zaoferowało możliwość kompleksowej obsługi marketingowej wraz z bieżącą analityką sprzedaży. Agencja i klient tworzą partnerski model współpracy z transparentnym rozliczaniem czasu pracy i wyników.

Umowa została zawarta na cały 2018 rok z możliwością przedłużenia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj