Do zadań Novem należy wspieranie marki i zwiększanie sprzedaży w kanale digital, generowanie efektywnego ruchu na stronę sklepu, prowadzenie akcji promocyjnych z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych rynków, produkcja materiałów reklamowych i e-commerce consulting. Szeroki zakres działań w kanale digital obejmuje SEM, reklamę na Facebooku, programmatic buying, kampanie w sieci afiliacyjnej i tag management. Działania zostaną rozbudowane o marketing automation, optymalizację konwersji (CRO) i UX.
Agencja odpowiedzialna jest także za pełną analitykę zachowań konsumenckich, w tym sprzedaży ze źródeł płatnych i bezpłatnych dla wszystkich pięciu rynków: niemieckiego, austriackiego, szwajcarskiego, włoskiego i francuskiego.
Zobacz również
Marka TALLY WEiJL zdecydowała się podjąć współpracę z Novem ze względu na portfolio e-commerce agencji oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych na rynkach europejskich. Novem zaoferowało możliwość kompleksowej obsługi marketingowej wraz z bieżącą analityką sprzedaży. Agencja i klient tworzą partnerski model współpracy z transparentnym rozliczaniem czasu pracy i wyników.
Umowa została zawarta na cały 2018 rok z możliwością przedłużenia.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce