Agencja NuOrder z kampanią wideo marketingową dla Energa

Agencja NuOrder w ramach współpracy z Energą przygotuje i zrealizuje internetową kampanię wideo marketingową promującą najnowszą, pakietową ofertę Energi Obrotu.
O autorze
1 min czytania 2018-05-11

Zadaniem NuOrder jest kompleksowe przygotowanie akcji marketingowej do produktu Multiochrona, najnowszej propozycji Energi dla klientów indywidualnych.

Od dłuższego czasu klienci Energi przyzwyczajają się do tego, że Energa to nie tylko sprzedawca prądu i gazu. Każdemu z nas zdarzają się „małe” domowe czy zdrowotne katastrofy. Multiochrona Energi, stwarza możliwość wyboru jednego z trzech wariantów pakietu z assistance domowym, medycznym czy OC z sumą gwarancyjną do 50 000 złotych. Klienci oszczędzają czas i pieniądze, bo fachowców do naprawy awarii znajduje za nich Energa. Nie muszą się też martwić szkodami wyrządzonymi przez dzieci czy domowych pupili. A to wszystko w połączeniu z niezmienną ceną prądu przez nawet 3 lata.

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Celem działań jest zmiana postrzegania wizerunku marki na bardziej nowoczesny, dotarcie do młodych odbiorców oraz pozyskanie leadów sprzedażowych.

NuOrder jest autorem koncepcji spotu przeznaczonego do kampanii internetowej oraz interaktywnego filmu video, który zostanie wykorzystany w kampanii mailingowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja jest także odpowiedzialna za stworzenie Key Visual’a akcji, Landing Page’a, nośników na potrzeby działań mediowych oraz działań direct marketingu.

Za zakup mediów będzie odpowiadał Dom Mediowy MullenLowe MediaHub.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania wystartuje na początku maja.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Energa to jedna z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jeden z trzech największych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów. Po długiej przerwie zdecydowała się na kampanię marketingową, aby odświeżyć i unowocześnić wizerunek zarówno firmy jak i oferowanych produktów.