Agencja kreatywna Od kuchni już we wrześniu rozpoczęła współpracę ze Spółką TiM S.A., importerem i dystrybutorem win z całego świata w ramach projektu Ponte Portugal. Od listopada firma powierzyła agencji również stworzenie kompleksowej strategii marketingowej i kreacji wizualnej oraz rozpoczęcie obsługi PR i działań z zakresu influencer marketingu.
– Pierwsza przygoda z winami w naszej agencji rozpoczęła się już wiele miesięcy temu. Choć z jednej strony komunikowanie marek z branż regulowanych jest zawsze dużym wyzwaniem, to praca przy tak interesujących projektach jak wina Ponte Portugal, na które mamy mnóstwo pomysłów, są dla nas dużą przyjemnością – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]