iD POS, nowy gracz na rynku oprogramowania dla gastronomii, powierzył kompleksowe stworzenie swojej marki oraz planu komunikacji i strategii marketingowej warszawskiej agencji kreatywnej Od kuchni. To kolejna marka z sektora food & lifestyle, która zaufała Od kuchni, zlecając jej stworzenie brandu od podstaw oraz bieżącą obsługę.
Od kuchni od kilku miesięcy przygotowywało się do wprowadzenia na rynek nowej marki z pogranicza gastronomii i technologii – iD POS. Agencji kreatywnej powierzono stworzenie strategii marketingowej, brandbooka, a także profili w mediach społecznościowych. Co więcej, zespół odpowiada za bieżącą obsługę social media i PR.
Zobacz również
– Po raz kolejny tworzymy markę od podstaw, po raz pierwszy jednak jest to brand związany z branżą technologiczną. W Od kuchni bardzo cenimy takie wyzwania, ponieważ mamy szansę, w ścisłej współpracy z producentem, stworzyć nową jakość, nowy podmiot, nowy byt, podkreślając jego wartości, funkcjonalności i filozofię. Z drugiej strony, z dużą dozą energii i pewności siebie wkraczamy w świat iD POS, wprowadzając oprogramowanie do świata polskiej gastronomii, który w Od kuchni znamy od podszewki – mówi Magdalena Malutko, CEO Agencji kreatywnej Od kuchni.
Strony nie ujawniają, na jak długo podpisana została umowa. Nad całym projektem z ramienia agencji czuwa Magda Malutko.
iD POS to nowoczesna marka oferująca łatwe w obsłudze i intuicyjne oprogramowanie dla gastronomii. System umożliwia zarządzanie lokalem z poziomu dowolnego urządzenia, zapewniając bezpieczny backup danych w chmurze.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing