Agencja OKK! PR rozpoczęła współpracę z Saint-Gobain Glass Polska, wiodącym producentem szkła budowlanego. Odpowiada za organizację i komunikację konkursu Saint-Gobain Glass Design Award skierowanego do studentów, projektantów i architektów. Konkurs promuje wykorzystanie szkła, jako podstawowego materiału stosowanego od lat w architekturze, szczególnie docenianego za walory estetyczne i niezrównaną funkcjonalność. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić projekty, w których zastosowano rozwiązania ze szkła Saint-Gobain Glass.
Do głównych obowiązków agencji należy organizacja i koordynacja całego konkursu, w tym pozyskanie patronów medialnych i patronów honorowych, stworzenie identyfikacji wizualnej konkursu, zaproszenie ekspertów i praktyków z branży architektury do grona jury, prowadzenie biura prasowego, przygotowanie dedykowanej platformy internetowej konkursu, zaplanowanie szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, obejmującej zarówno działania w mediach online, jak i kanały offline. Agencja odpowiedzialna będzie również za zorganizowanie obrad jury.
Zobacz również
Za konkurs z ramienia OKK! PR odpowiadają Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzająca i Magdalena Jankowska, senior account executive.
Współpraca przy tym projekcie zaczęła się w październiku 2022 roku, a działania potrwają do 30 czerwca 2023.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Termin nadsyłania prac konkursowych mija 31 marca 2023 roku. Łączna suma nagród wynosi 70 000 PLN. Oficjalnie zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali finałowej zorganizowanej przez Saint-Gobain Glass. Więcej informacji: glassdesignaward.
Słuchaj podcastu NowyMarketing