Agencja OKK! PR rozpoczęła współpracę z Saint-Gobain Glass Polska, wiodącym producentem szkła budowlanego. Odpowiada za organizację i komunikację konkursu Saint-Gobain Glass Design Award skierowanego do studentów, projektantów i architektów. Konkurs promuje wykorzystanie szkła, jako podstawowego materiału stosowanego od lat w architekturze, szczególnie docenianego za walory estetyczne i niezrównaną funkcjonalność. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić projekty, w których zastosowano rozwiązania ze szkła Saint-Gobain Glass.
Do głównych obowiązków agencji należy organizacja i koordynacja całego konkursu, w tym pozyskanie patronów medialnych i patronów honorowych, stworzenie identyfikacji wizualnej konkursu, zaproszenie ekspertów i praktyków z branży architektury do grona jury, prowadzenie biura prasowego, przygotowanie dedykowanej platformy internetowej konkursu, zaplanowanie szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej, obejmującej zarówno działania w mediach online, jak i kanały offline. Agencja odpowiedzialna będzie również za zorganizowanie obrad jury.
Zobacz również
Za konkurs z ramienia OKK! PR odpowiadają Olga Kisiel-Konopka, dyrektor zarządzająca i Magdalena Jankowska, senior account executive.
Współpraca przy tym projekcie zaczęła się w październiku 2022 roku, a działania potrwają do 30 czerwca 2023.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Termin nadsyłania prac konkursowych mija 31 marca 2023 roku. Łączna suma nagród wynosi 70 000 PLN. Oficjalnie zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali finałowej zorganizowanej przez Saint-Gobain Glass. Więcej informacji: glassdesignaward.
Słuchaj podcastu NowyMarketing