W najnowszym raporcie wiodącej, niezależnej i międzynarodowej firmy badawczej COMvergence OMD Worldwide została uznana za najlepszą globalną agencję medialną na podstawie rocznych obrotów.
Opublikowany 22.07. raport 2020 Global, Regional and Country Rankings pokazuje, że OMD z obrotami 21,3 miliarda dolarów, przewyższa swojego najbliższego konkurenta o ponad 1,3 miliarda dolarów. Dodatkowo, w roku przyspieszonej transformacji cyfrowej i gwałtownego wzrostu inwestycji w e-commerce, OMD dominuje również w digitalu (8,7 mld USD).
Zobacz również
Ranking COMvergence to drugie olbrzymie wyróżnienie OMD w tym roku. W czerwcu podczas Cannes Lions agencja otrzymała 38 nagród. Tym samym została najbardziej nagrodzoną agencją festiwalu 2021.
Komentując ostatnie nagrody OMD, dyrektor generalny Florian Adamski podkreślił, że zdobywanie nagród i dominowanie w rankingach jest jedynie produktem ubocznym tego, do czego dążymy każdego dnia: nieustannej koncentracji na lepszych wynikach biznesowych naszych klientów.
Według COMvergence, dla OMD równie dobrze zapowiada się obecny rok. W pierwszej połowie 2021 r. agencja zdobyła ponad 800 mln USD w nowo wygranych i utrzymanych przetargach (m.in. Philips, The Home Depot, Citrix i World Expo).
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing