TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja OS3 pozyskała budżet Knorr

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie kampanii wprowadzającej na rynek polski nową gamę produktów Knorr Naturalnie smaczne! (UNILEVER)
O autorze
0 min czytania 2016-03-15

Agencja OS3 jest odpowiedzialna za obsługę kampanii w obszarze digital, outdoor oraz ambient

W ramach realizowanego projektu, działania OS3 obejmą stworzenie komunikacji w wyżej wymienionych kanałach, w tym kampanię online, www oraz współpracę z liderami opinii

To nie pierwsza realizacja dla marki Knorr. W przeszłości współpraca obejmowała realizacje z zakresu projektowania stron, kampanii display, e-mail marketingu oraz social media.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing