Atlantis The Palm w Dubaju jest jednym z najbardziej luksusowych hoteli na świecie. Na terenie obiektu znajdują się m.in. słynna zatoka delfinów, ogromny aquapark, 23 ekskluzywne restauracje oraz szklana rzeźba Dale Chihuly. Kluczową rolę w ATP odgrywają zaawansowane technologie, które są dostosowane do indywidualnych wymagań klientów. Pięciogwiazdkowy hotel udostępnia im intuicyjną aplikację mobilną, która wspiera pobyt gości oraz strategicznie rozmieszczone ekrany multimedialne pełniące m.in. funkcję nawigacji.
Za design aplikacji dla hotelu Atlantis The Palm, który odwiedzany jest przez gości z całego świata odpowiada PA. Agencja na podstawie przeprowadzonych analiz potrzeb konsumentów stworzyła ponad 200 kreacji wizualnych dostosowanych do User Experience. To właśnie wykorzystanie dynamicznie rozwijającej się techniki projektowania UX sprawiło, że aplikacja jest intuicyjną, wygodną i użyteczną platformą. Aplikacja jest dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Zobacz również
Oprócz aplikacji mobilnej, PA zaprojektowała również grafikę systemu iLumio Smart Digital Signage na ekrany multimedialne, których główną funkcją jest nawigacja po hotelu i interaktywna mapa (Wayfinder). Na 68-calowym wyświetlaczu, poza nawigacją po obiekcie, goście mogą korzystać z kalendarza eventów personalizowanego w zależności od preferencji i profilu gości, portfolio restauracji oraz atrakcji dostępnych w resorcie. Intuicyjny i przejrzysty layout sprawia, że korzystanie z tak dużego ekranu jest niezwykle proste i wygodne. Agencja PA zrealizowała projekty na zlecenie iLumio, będącej częścią globalnej firmy Ailleron SA., oferującej zaawansowane technologicznie oprogramowania.
Podobne rozwiązania do swoich obiektów wprowadziły m.in. sieć chorwackich hoteli Valamar oraz luksusowe resorty LUX* na Mauritiusie. Aplikacja została dostosowana do indywidualnych potrzeb gości, dzięki czemu mogą korzystać z ponad 50 funkcjonalności wspierających podróż i pobyt w hotelu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell