Peppermint odpowiada za opracowanie nazwy, logotypu, księgi znaku wydarzenia oraz key visuala. Agencja będzie również realizować działania z zakresu współpracy z influencerami.
MoneyDays to pierwsze targi poświęcone finansom osobistym, a w szczególności różnym formom lokowania i pomnażania kapitału. Dwudniowe wydarzenie odbędzie się w Poznaniu (21-22 września br.) i Warszawie (12-13 października br.). Ich organizatorem jest Nowy Adres S.A.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Peppermint powered by Quad wspiera Nowy Adres S.A. od 2017 r. Agencja współpracuje z klientem projektowo realizując działania wspierające komunikację Targów Mieszkań i Domów.