Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej komunikacji marki w obszarze mediów społecznościowych. Pitted Cherries realizuje również sesje fotograficzne produktów marki oraz promuje lokalne wydarzenia.
„Zdecydowałam się wybrać agencję Pitted Cherries ze względu na wcześniejsze doświadczenia. Miałam okazję już w przeszłości z nimi współpracować i byłam zadowolona z wyników. Zależy mi na solidnym i otwartym partnerze, który nie boi się wyzwań jakie przed nim są stawiane. W tym wypadku zależy nam na budowaniu nowej marki BookBook” – mówi Jolanta Liżewska – Zyzek, Dyrektor Marketingu Księgarni BookBook.
Zobacz również
Po stronie agencji działania będą koordynowali: Michał Maciejewski, Strategy Director oraz Marta Kocięba, Account Manager.
„Bardzo cieszymy się z tej współpracy. BookBook to dynamicznie rozwijająca się sieć księgarń, której możemy realnie pomóc w rozwoju” – komentuje Michał Maciejewski.
Księgarnie BookBook to 86 księgarń stacjonarnych na terenie całej Polski oraz księgarnia internetowa bookbook.pl, gdzie czytelnicy znajdą nowości, bestsellery oraz oferty promocyjne. BookBook to również partner wielu inicjatyw wspierających czytelnictwo, a także organizator wydarzeń kulturalnych w swoich księgarniach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing