Agencja Plej odpowiadała za produkcję i realizację finałowej imprezy Projektu Klub, która odbyła się 3 grudnia, a także za produkcję filmu podsumowującego to wydarzenie.
Projekt Klub 2.0 to druga edycja akcji Ballantine’s, w której uczestnicy mogli wygrać zorganizowanie imprezy według swojego pomysłu i zostać szefem klubu. Podczas finałowej odsłony wydarzenia, gospodarzami imprezy zorganizowanej pod nazwą TRUE MUSIC, zostali ambasadorzy projektu – Tomson i Jankes. Na scenie pojawiła się też jedna z najbardziej utalentowanych i charyzmatycznych młodych, polskich wokalistek, finalistka The Voice of Poland – Ania Karwan. O najlepszą muzykę i odpowiedni nastrój zadbali znani warszawscy DJ’e – Def Wave, DJ Hubson oraz DJ Romi. Gwoździem imprezy stał się wspólny set DJ’ski ambasadorów Projektu Klub – Tomsona oraz Jankesa, z którymi wystąpili również goście specjalni – znani z Afromental: Baron oraz Torres. Podczas imprezy dołączył do nich także, zakręcony na punkcie hip-hopu, jazzu i r’n’b, Frenchy.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
Koncept kreatywny Pojektu Klub stworzyła agencja Mullenlowe, za działania komunikacyjne odpowiadała agencja MSL Group, a realizacją finałowego eventu zajęła się agencja marketingu zintegrowanego Plej. Do zadań Plej należało stworzenie klubowej atmosfery w ekskluzywnym wnętrzu Domu Handlowego Vitkac, koordynacja współpracy z gośćmi specjalnymi imprezy, a także cała logistyka związana z obsługą gości wydarzenia, którzy zapisywali się na nie za pośrednictwem internetu. W ramach współpracy z marką Ballantine’s, Plej odpowiadała również za materiały graficzne oraz produkcję filmów podsumowujących imprezę finałową Projektu Klub.
Za współpracę z Wyborowa Pernod Ricard i obsługę wydarzeń dla marki Ballantine’s odpowiada Olga Brzozowska – project manager w Plej.
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego