Agencja Plej podsumowuje finał Projektu Klub marki Ballantine’s

W ekskluzywnym wnętrzu, na 5. piętrze Domu Handlowego Vitkac, odbyła się impreza TRUE MUSIC wieńcząca drugą edycję Projektu Klub. W role gospodarzy wcielili się ambasadorzy projektu – Tomson i Jankes, którym nie zabrakło zakręconych pomysłów i niespożytych pokładów energii.
O autorze
1 min czytania 2017-01-02

Agencja Plej odpowiadała za produkcję i realizację finałowej imprezy Projektu Klub, która odbyła się 3 grudnia, a także za produkcję filmu podsumowującego to wydarzenie.

Projekt Klub 2.0 to druga edycja akcji Ballantine’s, w której uczestnicy mogli wygrać zorganizowanie imprezy według swojego pomysłu i zostać szefem klubu. Podczas finałowej odsłony wydarzenia, gospodarzami imprezy zorganizowanej pod nazwą TRUE MUSIC, zostali ambasadorzy projektu – Tomson i Jankes. Na scenie pojawiła się też jedna z najbardziej utalentowanych i charyzmatycznych młodych, polskich wokalistek, finalistka The Voice of Poland – Ania Karwan. O najlepszą muzykę i odpowiedni nastrój zadbali znani warszawscy DJ’e – Def Wave, DJ Hubson oraz DJ Romi. Gwoździem imprezy stał się wspólny set DJ’ski ambasadorów Projektu Klub – Tomsona oraz Jankesa, z którymi wystąpili również goście specjalni – znani z Afromental: Baron oraz Torres. Podczas imprezy dołączył do nich także, zakręcony na punkcie hip-hopu, jazzu i r’n’b, Frenchy.

Koncept kreatywny Pojektu Klub stworzyła agencja Mullenlowe, za działania komunikacyjne odpowiadała agencja MSL Group, a realizacją finałowego eventu zajęła się agencja marketingu zintegrowanego Plej. Do zadań Plej należało stworzenie klubowej atmosfery w ekskluzywnym wnętrzu Domu Handlowego Vitkac, koordynacja współpracy z gośćmi specjalnymi imprezy, a także cała logistyka związana z obsługą gości wydarzenia, którzy zapisywali się na nie za pośrednictwem internetu. W ramach współpracy z marką Ballantine’s, Plej odpowiadała również za materiały graficzne oraz produkcję filmów podsumowujących imprezę finałową Projektu Klub.

Za współpracę z Wyborowa Pernod Ricard i obsługę wydarzeń dla marki Ballantine’s odpowiada Olga Brzozowska – project manager w Plej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj