Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Podobne podejście reprezentuje Red Bull MOBILE.
– Wartości marki Red Bull są nam bardzo bliskie i jesteśmy przekonani, że w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej uda nam się wypracować wraz z teamem Red Bull MOBILE wiele zapadających w pamięć doświadczeń. Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull MOBILE, która ruszy na wiosnę – zapewnia Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pierwsza kampania zintegrowana przygotowana dla marki przez agencję wystartuje wiosną.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]