Agencja Plej wygrała przetarg na obsługę marki Red Bull MOBILE

Red Bull MOBILE wybrał w przetargu agencję do obsługi 360. Autorem zwycięskiej idei parasolowej do komunikacji marki jest agencja Plej, która odpowiadać będzie za całościową komunikację online i offline
O autorze
0 min czytania 2019-02-18

Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Podobne podejście reprezentuje Red Bull MOBILE.

– Wartości marki Red Bull są nam bardzo bliskie i jesteśmy przekonani, że w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej uda nam się wypracować wraz z teamem Red Bull MOBILE wiele zapadających w pamięć doświadczeń. Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull MOBILE, która ruszy na wiosnę – zapewnia Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej.

Pierwsza kampania zintegrowana przygotowana dla marki przez agencję wystartuje wiosną.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj