Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Podobne podejście reprezentuje Red Bull MOBILE.
– Wartości marki Red Bull są nam bardzo bliskie i jesteśmy przekonani, że w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej uda nam się wypracować wraz z teamem Red Bull MOBILE wiele zapadających w pamięć doświadczeń. Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull MOBILE, która ruszy na wiosnę – zapewnia Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej.
Zobacz również
Pierwsza kampania zintegrowana przygotowana dla marki przez agencję wystartuje wiosną.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce